Drama/ Sci-fi
USA 2014, 107min
Hrají: Michael Pitt, Brit Marling, Steven Yeun, Àstrid Bergès-Frisbe, ...
Hodnocení csfd: 80%
Trailer: v češtině
Popis filmu: csfd
Oční duhovka je jedinečným znakem každého člověka, je nezaměnitelná a nepřenositelná, stejně jako otisk prstu. Existují systémy, které umí pomocí dvanáctimístných kódů rozpoznávat tuto jedinečnost a využívají se při identifikaci jednotlivých osob. Na letištích, v porodnicích ... Ale co když je to jinak? Film Výchozí bod vypráví příběh Dr. Iana Graye (Michael Pitt), molekulárního biologa, jehož životním tématem je studium evoluce oka. Jeho práce jej zcela pohlcuje až do okamžiku, kdy se na večírku setká s krásnou tajemnou dívkou Sofi (Astrid Berges-Frisbey) a požádá ji, aby si mohl vyfotografovat její nádherné oči. Oproti vědecky racionálnímu a profesionálně skeptickému Ianovi je Sofi tvorem divokým a nespoutaným. Jejich protiklady je k sobě přitahují, jejich vztah je intenzivní a pro Iana i nečekaně vášnivý, bohužel však končí tragicky. Se svou kolegyní Karen (Brit Marling) učiní nečekaný objev, který zpochybní jeho dosud neotřesitelnou víru ve vědu a změní jeho skeptický postoj vůči mystickým a spirituálním silám. Potvrdit či vyvrátit novou teorii, která by postavila na hlavu vše, v co lidstvo doposud věřilo, může jen cesta na druhý konec světa. Ian se rozhodne riskovat vědeckou reputaci a vlastní racionalitu a vydá se na šílenou misi, jež má jen mizivou naději na úspěch.

Molly Maxwell

31. října 2014 v 17:36 | Ivy

Molly Maxwell

Drama / Romantický
Kanada, 2013, 87min
Hrají: Lola Tash, Charlie Carrick, Rob Stewart, Krista Bridges, Brooke Palsson
Hodnocení na csfd: 57%
Popis filmu: csfd
Molly Maxwellová je šestnáctiletá studentka experimentální školy ve Phoenixu, kde se každý snaží vyjádřit svou osobnost takovým způsobem, aby předčil toho druhého. Molly by však radši byla neviditelná, než aby riskovala, že se projeví jako úplně obyčejná dívka. Když však na scénu vstoupí její mladý, pohledný a rozčarovaný učitel angličtiny, který Molly umožní, aby byla sama sebou, dívka najednou začne vzkvétat. Ovšem jen co vztah učitele a studentky přeroste v intimní záležitost, Molly se ve snaze dosáhnout svého začne ohrožovat těmi nejneočekávanějšími způsoby. Ale s každým neobratným, dychtivým krokem k zapovězené romanci Molly riskuje, že ztratí všechny, které miluje.

Stejná srdce

26. srpna 2014 v 18:24 | Ivy

Stejná srdce